گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پیام‌های تبریک به روزنامه شهرآرا به دنبال کسب رتبه پنجم رسانه های کشور

  • کد خبر: ۱۰۱۷۸۴
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
پیام‌های تبریک به روزنامه شهرآرا به دنبال کسب رتبه پنجم رسانه های کشور
بر اساس نتایج رتبه‌بندی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روزنامه شهرآرا پس از «دنیای اقتصاد»، «جام جم»، «همشهری» و «ایران» در کشور پنجم شد و در میان روزنامه‌های غیرسراسری ایران، عنوان نخست را کسب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه شهرآرا در نتایج نهایی دور جدید رتبه بندی روزنامه‌ها که با ذکر جزئیات و به تفکیک امتیاز هر روزنامه اعلام شده است در حالی رتبه پنجم را ازآن خود کرد که تنها روزنامه و نخستین روزنامه محلی و غیرسراسری کشور است که توانسته چنین جایگاهی را به خود اختصاص دهد.

در همین راستا، تنی چند از مسئولان، سازمان‌ها  و شخصیت‌های رسانه‌ای  و اجرائی با ارسال پیام‌هایی این موفقیت روزنامه شهرآرا را تبریک گفتند.

جناب آقای موسوی مهر، مدیرعامل محترم موسسه شهرآرا
جناب آقای حاتمی، سردبیر محترم
گرامی قلمداران و رسانه نگاران روزنامه عزیز شهرارا
درخشش روزنامه شهر امام رضا(ع) و کسب رتبه ۵ کشوری و یک محلی در رتبه بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باعث فخر و شادمانی شد. برای شهرآرا درخشش مدام و برای شهرآراییان توفیق روز افزون در جهاد تبیین، مسئلت می کنم.
من الله توفیق

محمدیان بسیج رسانه کشور

پیام‌های تبریک موفقیت روزنامه شهرآرا

پیام‌های تبریک موفقیت روزنامه شهرآرا

مشهدالرضا مهد اندیشه و پویایی قلم است. قلمی که خود را در راستای تحقق آرمان بزرگ تمدن اسلامی وقف کرده است. نشانِ این مدعا موفقیت بی‌نظیر همکاران حرفه‌ای، مومن و شریفم در روزنامه شهرآرا و خراسان است که موفق به کسب رتبه‌ی پنجم و ششم روزنامه‌های برتر کشور شده اند.
به امید روزهای درخشان‌تر برای خطه‌ی خراسانِ غنی و باهویت

مهدی شاد
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی

 

پیام‌های تبریک موفقیت روزنامه شهرآرا

پیام‌های تبریک به روزنامه شهرآرا به دنبال کسب رتبه پنجم رسانه های کشور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->